Wednesday, January 6, 2010

letter 52

maybe orang akan cakap aku 'so yesterday!'

the truth is, aku bukan yang suka berpusu2 ke cinema bila ada cerita baru keluar. tak suka suasana dalam panggung. hehe! tapi kalau dalam konsert atau gig, inilah orangnya!

so, tadi dalam pukul 12pm, aku menonton p.s i love you starring hillary swank dan gerard butler. memang cerita ni sudah lama ditayangkan tapi macam aku cakap tadilah. aku hanya suka tengok movie yang sedang ditayangkan astro sahaja aka time lepak chill di rumah.

patutlah setiap kali aku baca blog dulu2, di mana2 orang akan posted tentang movie ini. memang akan dilisted dalam cerita favourite aku lepas ini.

tapi realitinya, tak akan dan tak akan merasa seperti mana cinta gerry kepada holly, right? sudah mati pun dia masih nak hiburkan holly yang jelas2 seperti kucing mati anak.

macam2 perasaan aku time tengok cerita ni.

kadang nak kata, 'so sweet!'

kadang my eyes swelling sebab terharu dengan cinta gerry kepada holly.

mula2 rasa tak masuk akal dengan segala surprise gerry tapi bila emak holly mengaku, baru rasa masuk akal jugalah. hehe!


ps i love you Pictures, Images and Photos

p.s. i love you Pictures, Images and Photos

ps Pictures, Images and Photos

ps i love you Pictures, Images and Photos

ps I love you Pictures, Images and Photos

PS I Love You Pictures, Images and Photos

No comments: