Friday, January 29, 2010

letter 92

hmmm...

hubby i benarkan i beli diana f+ kalau i gunakan duit nak beli kamera tu dengan start x business

untung tu baru dia bagi i beli kamera i gila2 kan tu

so i setuju sajalah sebab memang i dah lama nak start balik buat business

before ni i memang ada buat tapi sebab i akan sawan pegang duit, habis untung, modal semua i joli

so kesan dari peristiwa itu, i bertekad nak ubah perangai dalam berbisnes

iaitu niaga elok2, untung dah banyak baru enjoy

so, i nak start business 0nline dan offline kids wear

sebab i dikelilingi ramai baby, toddler so i rasa i tak rugi

bila da siap semuanya, i akan update

ya Allah, berilah kesempatan pada aku untuk memiliki diana f+.

i rasa i ini satu cabaran yang suami i bagi pada i

tak apalah, i terima je

to hubby, kau memang suka tak sebulu dengan aku, kan! ada je ko nak bangkang! aku akan buktikan aku akan pakai diana f+ tu. besok aku dah pakai, ko sentuh je, aku sepak ko!

No comments: