Monday, July 18, 2011

Kebetulan

Bila kebetulan kau menghadap laptop sementara menunggu waktu memasak pukul 12.30pm, kebetulan pula mertua kau yg x pernah balik mkn tghari, tiba2 balik mkn tengahari di rumah pukul 12.15pm melihat makan tengahari x siap lagi dan membuat muka dan kesimpulan yg kau pemalas dan menghadap laptop siang malam adalah amat tidak patut. Kerja aku, aku tahu. Aku hari2 hadap. X perlu buat spekulasi sbb aku yg hadap hari2.

Sama juga bila kau balik kerja pukul 5pm tgk aku m'hadap laptop sampai lupa solat padahal masuk waktu sebelum pukul 5 aku dah solat.

*kdg2 aku perlu buat luahan dlm bentuk begini sbb susah org kerja nak faham hati seorang suri rumah yg menumpang mcm aku ni. Tension aku x sama mcm tension org kerja yg cukup bulan dpt duit utk hiburkan hati.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: